Alte impresii - Thassos vazut de ai nostrii + o poveste

A venit Sargones si mi-a povestit! A fost frumos si la ei, au avut prima zi parte de o furtuna (noi nici o ploicica nu am prins!). Ei nu i-a priit mancarea, cat de rau mi-a parut! Dar a fost fericita acolo si s-au plimbat si au vizitat o multime de locuri. Gasca o zis ca ii un loc cu putina distractie de noapte, ceea ce asa este..insa e frumos de vazut si da, cand vii acasa intelegi de ce in noi toti, adanc asa in suflet este nu un microb ci o "samanta" care creste si dezvolta un gand: sa ne mutam in Thassos!!!
Am zis! Nu vreau sa imbatranesc aici, intr-un apartament de bloc sau intr-o vila, cu vecini cretini care asculta manele si care se veselesc. Nu vreau sa imbatranesc gandindu-ma ca am copii la casele lor si ca eu sunt singura si am nu stiu ce rahat de pensie...
Vreau sa imbatranesc cu mosul meu (care s-o nimeri) intr-o casuta aproape de Kazaviti, sa ne trezim dimineata si sa vedem marea. Noi, doi mosi.

"Peste gard o vad pe Simioanca asezata pe fotoliul ei, calma, dormind pe sub ochelarii de soare. Simion a inceput deja programul de Oldies but Goldies la Forever 21 - postul de radio de pe insula. Fulgheciul si-a terminat alergarea de dimineata, asta o sa fie activ pana la 100 de ani..
Mircicos e deja bunic si in curte o mica Maria, fiica marii Marii cere ceva..dar el se preface ca nu aude nimic. Stie ca bunica, nevasta-sa o sa ii face picei toate poftele.
Balint ne-a invitat la masa de seara, face o friptura de miel, asa cum stie el. Azi vin musafiri de acasa..ne vin fetele cu barbatii lor si cu nepotii. Ne aduc palinca! Parca vad masa mare si imi aduc aminte ca acum 20 de ani numa visam la asta!"

Ia zi Oana?! Zic bine?? Oi mai scrie pe blog la batranete? Asa o sa scriu, nu??
Hahahahahahha!!

Comments

Popular Posts