Sabine, Yanis and me


In Sabine's last day at Esperides we were invited for a nice dinner at the pool.
Yanis a rabdat pret de cateva minute sa privesca procesul culinar apoi a pus mana pe cutit si m-a inlaturat, aratandu-mi aparatul foto (poate is mai buna la facut poze decat la tocat usturoi).
Sabine ne-a gatit un fel de chiftele cu forma de mici romanesti care contineau
- 1 kg carne tocata de vita
- 2 oua
- 1 ceapa mare
- sare, piper
- scortisoara
- putin ardei iute tocat marunt
- peste ele facut menta fresh tocata marunt.
Toate se prajesc la tigaie in ulei de masline - care trebuie f bine incins si apoi scurt ca chifltelel sa se gratareasca cumva:))
Yanis a fost maestrul de tzatziki, a tocat usturoiul, si a facut nush'ce dar a iesit sosul beton! Si peste toate, la cererea marii pofticioase a facut branzica de aia la cuptor - pe care o iubesc de mor si mi-am facut si eu azi acasa!
Masa a fost servita la Esperides, langa piscina. Am udat din plin mancarea cu doua sticle de vin rosu de Thesaloniki, un an bun dupa cum zicea my brother Yanis.
Poate ca magia insulei mele este sporita si de felul in care eu ma apropii de oameni si ajung sa ii simt ca pe familia mea.
Multumesc Sabine si Yanis si mai ales Christinei care ne-a adus impreuna:)
(ar trebui sa scriu tot in engleza)

Comments

Popular Posts