Hotelul si camera, pardon palatul! printesei


Barul care ne-a asteptat. Anul asta plin cu alcool. Theo a rasat vorba oare ca revin romanii??


Patul printesei

O parte a hotelului

Cerdacul.

Cumva eu am stat intr-o camera din fatza hotelului, cu cerdac primitor si vedere la palmieri si valuri. Ne-am gandit ca se stia cumva ca sunt o printesa si de asta am nimerit in camera aia:)) Nici nu voi a se verifica pe voucher cine trebuia sa vietuiasca acolo:)) Am avut cel mai mare frigider in care am gazduit sticle de alcooluri fine si resuri de miel si cream pie si calamar. Caci, ca de obicei s-a tot comandat la masa mai mult decat puteam noi ingurgita. Noroc cu vinisorul care ajuta la prelingerea bucatelor in burtile noastre arse de soare.
Pat mare, matrimonial as zice, dressing cu mari oglinzi ca sa ma pot vedea inainte de a iesi "rupta" in figuri din cetate. Cele mai frumoase au fost noptile de sezut in fotolii, in cerdac, la o pipa si un pahar de vorba, in racoare. Din cand in cand o masina trecea in viteza si un vas plin de luminite mai deranja calmul din larg.

Comments

Axelk said…
Imi poti spune la ce hotel ati stat. Pare f frumos si ma gandeam sa ma duc si eu anul asta. Mersi

Popular Posts