Ziua 2 - Pachis/Panagia/Esperides

Programul nostru incepe cu micul dejun in fiecare zi acelasi - asta e cred ca sg bila neagra la Esperides. Am mancat si am plecat spre Pachis, unde ne asteptau Pinii la Nababi, muzica buna de la Cafe Bar Tropical, apa calda si chezlongurile goale si multe.


De pranz am mancat la Pachis. Toate dealiile la moodfood:)
Nu se putea inchia seara fara o cafea, un coniac si o inghetata la Thassos Inn si o masa de cina jos, la Platan, langa izvorul rece.




Spre seara ne-am retras cu primele cumparaturi la hotel, langa piscina. Unde am cantat:
La multi ani sa ne traiesti!! Cea mai tare zi de nastere ever! Nu am avut tort dar am avut lumanarica si o cutie dulceeeeeee de rahat.
Am adormit tarziu si fericiti ca suntem in locul asta magic din nou. Cumva ca ACASA.

Comments

Popular Posts