Ziua 9 - Kavala/Limenas/Esperides



A fost ziua de shopping. Am mers in Kavala cu Dolphinul - racheta care merge pe apa cu viteza.Mama ce ne-a placut. Am dormit tot drumul. Era devreme si am ajuns exact cand se deshideau magazinele. Nu inteleg de ce la Romanica reducerile nu se simt deloc la magazinele de firma! Am alergat in draci prin oras, de la magazin la magazin, incercand sa nu ratam racheta de ora doua. Eram rupti de foame dar bucuria de a mai toca niste banishori in scopuri nobile a mai potolit din foame. Am baut un frappe in port inainte de plecare si ne-am intors la hotel, cu plasutze si minuni pentur noi si cei de acasa. Caci asa face romanul. Cumpara mult cand e in vacanta.
Toata seara de dupa Kavala am prelungit-o in Limenas, separati pentru a avea mai mult spor la vizitat si cumparat alte multe minuni si cadouri.

Comments

Popular Posts