Ziua 4 - Panagia/Potamia/Potos/Iris/Pachis


Am facut un prim turn de insula. Cu opriri de poze. Am mers spre Panagia-Potamia. Am coborat pana langa Aliki si apoi

am mers usurel spre Potos. in port am facut poze si ne-am mai plimbat putin.


Apoi am mers acolo unde vor sa se opreasca toate femeile care vin pe insulaLa Iris Gold:)

De la Iris se vede o plaja imensa, aproape salbatica - intre Tripti si Metalia. Fara umbrelutze si chezlongue, fara oameni. Pietre multe in apa si nisipul perfect. Apa adanca cam de la mal.


Dupa ce ne-am cumparat minuni si cristale si argintarii am continuat casa si ne-am omprit sa mancam pe plaja, in capat la Pachis la o taverna unde se manaca extrem de bine.




Cred ca in fiecare zi am fost la piscina de la hotel..Super apa, super atmosfera.

Comments

Popular Posts