Ziua 5 - Chryssy Ammoudia/Limenas


Cactusei de pe mal

Me and my beach shoes

Am gasit o plaja foarte frumoasa, se coboara dinspre Panagia spre Chryssi Ammoudia. Plaja incepe la Pygros Cape si tine pana la Skala Potamia unde am fost anul trecut, spre Golden Beach. Foarte frumos, am mancat excelent, la Fedra. Pentru cafeluta am urcat la o terasa de unde privelistea era superba, insa nu aveau mare lucru in meniu.

Seara am plecat in Limenas si am vazut in sfarsit partea mai putin comerciala a orasului. Casele vechi, barurile lor, tavernele unde sunt meniurile numai in limba greaca. Ne-am plimbat si am vazut ruine in noapte. Pe maulul marii la taverne cantau Syrtaki. Lume multa si pestrita.

In perioada vacantei noastre si inca dupa, in Thassos are loc un festival. Am ratat Macbeth in limba greaca - care se juca in teatrul antic din Limenas, dar am zarit cu coltul ochiului o expozitie de pictura.

Orasul vechi, noaptea este calm si numai apa care loveste in mal iti aduce aminte ca esti pe insula. In rest atmosfera este de vis.


Comments

Popular Posts