Ziua 14 si ultima - Pachis Beach cu monstrul marin si pestele scump


In ultima zi toata lumea era nervoasa si foarte obosita. Am mancat si am plecat la plaja, aproape de casa, la Pachis. Ca sa ne luam ramas bun si de la bunul domn cu gene lungi. Masa a fost minunata, fratele Pachis ne-a recomandat doi pesti imensi. Pe care i-am aprobat si i-am mancat cu drag. Inainte sa vina nota, noi, femeile am plecat spre plaja. Si nota de..100 de euro (!!!) a fost achitata de ai nostri care ne-au comunicat razand suma pentru ultima masa:))


Surpriza zilei a fost insa aceasta vietate cu peri teposi si fragili, care avea o gura si un fund. .si atat. nu tu un ochi, nu tu o aripioara. Habar nu avem ce este, dar era ceva viu care se misca cu ajutorul acestui perishor ciudat.
Ultima seara s-a desfasurat la piscina hotelului, cu ultimele alcooluri, cu jucat de Spanzuratoarea si cu o atmosfera de intoarcere acasa: spume, shushanele, cuvinte din carti.

Comments

Unknown said…
Ati mancat-o? (ciudatenia)

Popular Posts