Ziua 1 - Drum/Esperides/Limenas

Am plecat din LOCALITATE (cine stie, stie:) pe la 10, seara, pe racoare. Cu emotie si imbarcati cu catel si purcel, in doua masini. Drumul impecabil. Am oprit la un pipi in Bulgaria, la Magdalena.

Apoi am intrat in Grecia. Si ne-am bucurat. Ca am scapat de bulgarii spagari, ca suntem foarte aproape de mare si de insula:)



Prichinduta Luna Plina a fost atat de fericita sa revina pe insula Prichindeilor. Anul asta fara Surubel, dar cu noi, adultii cei vesnic mormaiti:))


Pesacarusii au fost hraniti cu biscuitei, conform traditiei.

Iar la hotel ne asteptau piscina si marele rechin galben, prospat umflat, plutind in deriva.


Am mancat bine la Muses. Am ajuns foarte devreme la hotel asa ca nu am putut sa facem check inul imediat cum am sosit. Oricum, rupti de somn de pe drum ne-am dusat si revogorat si am purces la vizitat!

Ah! Am uitat sa zic! La hotel ne asteptau cateva famili de romani. Adica multe! Ne-am simtit ca in Eforie Sud in vremea copilariei mele:)) Oameni de treaba, draguti, cu care nu am schimbat nici macar doua cuvinte. Un singur domn, care era din Bucuresti - cel putin masina lui - ne-a salutat. In rest, maramuresul..nimic. Alexandra, o minune blonda - 4 ani, a fost singura cu care am vorbit. Prietenosi romanii. Desigur s-a presupus ca eu sunt de vina:)) Ca am zis numai de bine despre insula. Pacat ca a intrat in circuitul agentiilor..Inca mai sunt locuri unde turistii nu merg, pe care am vrea sa le vedem in secret anul urmator.

Comments

Popular Posts