Inapoi acasa - 23 iulie


Am lasat in urma insula iubita si am plecat spre casa, in peste 35 de grade, obositi si dezamagiti de plecare.

Mersul asta cu Ferryboatul este o super aventura. Mai ales cand in afara de masini, pe ferry urca si cateva autocare sau camioane care cara marmura. Mie imi place cu tangajul, altii vomita in draci. Imi plac pescarusii care ne insotesc tot drumul, bancurile de pesti care ne spun "la revedere", meduzele uriase si colorate care danseaza spre insula si ne spun "cu bine!".

Excelenta organizarea si asezarea "in cutie" a masinilor, bara la bara.

Medusa

Thassos 1, care ne-a lasat la mal, in Keramoti

Eu in mijlocul crizei de bila, facand poze in ceata, cam asa cum era mintea mea atunci.

Spiridushele purtatoare de noroc care ne-au ocrotit de la Jumbo pana acasa.

Obosit si focusat, fratele Simion, la volan pe drumuri noi si ne strabatute de picior de masina romaneasca cu noi in ea:)
Lesinata printesa, intre doua episoade de criza.

Comments

Zuzu said…
ooooooooooooo, ai zis Jumbo??

I loooooooooove Jumbo!!!!

scuze ca ma tot bag in seama pe blogul tau, imi trezeste amintiri frumoase din vara :)si-mi fac de cap

Popular Posts