Ziua 10 - Pachis/Kazaviti/Esperides

Nu sunt suficiente 14 zile pe insula. Desi am avut un plan si ne-am propus sa vedem cat mai multe, cumva tot la Nababi pe plaja la Pachis am ajuns. Pentur ca deja era foarte cald si mersul cu masina i-ar fi toropit pe baieti, am mers la umbra, sub pini. La Pachis e de vis. Locul ala este clar al nostru, cu patuturile de plaja pe care se doarme, la umbra, cu bauturile extrem de scumpe de la bar si marea cea calda la picioare. Apropo de preturi. Mare magar digeiul care are terasa. Bine ca nu stie romaneste. Muzica excelenta, barul si terasa foarte bine facute, insa la bauturi..cam purcel. Un suculet natural 3 euro - in pahar de plastic, plin de gheata desigur, ca sa intre mai putin suc. Cola, Fanta si orice suc de genul asta - se varsa dintr-o sticla de 1.5 litrii, la revedere acid sau gust, tot in pahar de plastic, tot sa iei cu tine pe plaja. 2 euro. Caci deh! La supermarket e 1.50-2.00 euro sticla mare intreaga..

In fine, si el e roman cumva. Lumea vine si la toti le este sete, deci sa fie scump caci omul oricum cumpara. Ce ma distreaza este ca desi numai de la el am consumat in fiecare zi cand am fost la Pachis - omul ne-a taxat pentru umbrele si chez-loange fara gretzuri.2 euro patucul + 1 euro umbrela.
Dar! A meritat. Caci atmosfera este excelenta.

Dupa plaja am zis sa ducem toata gasca sa se bucure de mielul de la Kazaviti, asa ca ne-am imbarcat si am urcat spre munti, sa bucuram pe toti.


M-am plimbat printre case si am fotografiat minunile. Mi-e frica de serpi, caci altfel asa as fi explorat..

Copacul cu scorbura imensa a bucurat copilul si pe noi ne-a bucurat mancarea:)



Seara am petrecut-o la piscina si in vecini - pozandu-i minunatul cal pe care il avea la dresaj.

Comments

Popular Posts